مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 تیر 1394 ساعت 08:062015-07-21ورزشي

دومین دیدار تدارکاتی صبا برابر سایپای البرز برگزار می شود


سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان این که دومین دیدار تدارکاتی صبا برابر سایپای البرز برگزار می شود گفت: احتمال برگزاری بازی تدارکاتی دیگری نیز پیش از بازی برابر استقلال اهواز در هفته نخست لیگ برتر وجود دارد.

- " اظهار داشت: تمرینات تیم فوتبال صبای قم در مجموعه پردیس کرج پایان یافته است و این تیم تمرینات خود را از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب کرج ادامه می دهد.

وی افزود: با توجه به فرصت محدودی که تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال داریم تلاش می کنیم با انجام تمرینات فشرده زیر نظر کادر فنی به شرایط ایده آل برسیم و بازیکنان تازه وارد ما نیز به تمرینات اضافه شده اند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: جذب چند بازیکن دیگر در دستور کار باشگاه است و باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر علی دایی است و امیدواریم این مذاکرات هر چه سریع تر به نتیجه برسد تا تیم خود را به طور کامل در اختیار داشته باشیم.

حیات پور بیان کرد: رضا حقیقی بازیکن جدید صبا که از یکشنبه شب به اردوی صبا ملحق شد و از دوشنبه در کنار دیگر بازیکنان صبا تمرینات خود را آغاز کرد و حامد لک نیز از ابتدای هفته در تمرینات صبا حضور یافته بود.

وی عنوان کرد: پس از برگزاری دیدار دوستانه برابر تیم شهدای بروجن، فردا نیز بازی تدارکاتی در پیش داریم و دومین دیدار تدارکاتی صبا در ورزشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دیدار تدارکاتی صبا برابر سایپای البرز برگزار می شود

دومین دیدار تدارکاتی صبا برابر سایپای البرز برگزار می شود