مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 تیر 1394 ساعت 09:112015-07-22سياسي

ماجرای فریادهای دو برابری ظریف


عضو ارشد تیم ممذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: در هیچ جلسه ای در مذاکرات کم نیاوردیم و هرگز اتفاق نیفتاده است که طرف مقابل صدایش را روی ما بلند کند و آقای ظریف دو برابر صدایش را بلند نکرده باشد.

- "،صثبص3ب3صب"سید عباس عراقچی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به تعاریف رهبری از تیم هسته ای ایران و روحیه دهی ایشان، اظهار داشت: آنچه در این کارزار سخت به ما روحیه و نفس می داد تعابیری بود که مقام معظم رهبری در مورد تیم هسته ای ایران به کار می بردند.

تعابیر رهبری درباره تیم مذاکره کننده هسته ای به ما نفس می داد وی ادامه داد: البته ما لایق این تعابیر نبودیم اما انرژی مثبتی از آن می گرفتیم تا بتوانیم به کار بپردازیم.

معاون وزریر امورخارجه کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا از سرانجام این مذاکرات راضی هستید؟ُ گفت: این مذاکرات مایه عزت شرف و افتخار مردم ایران بوده و دستاوردهای بزرگی برای مردم ایران داشته است البته این مذاکرات مانند هر مذاکرات دیگری یک بده بستان است و حتما صد درصد به نفع یک طرف نیست اما در نهایت ما به خواسته های خود رسیدیم.

هر زمان نیاز بوده برای مردم موضوعات اطلاع رسانی شود در رسانه حضور پیدا کردیم عراقچی با اشاره به عملکرد رسانه ملی در این مذاکرات افزود: در مجموع رسانه ملی تلاش کرده است تا بی طرف باشد و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فریادهای دو برابری ظریف

ماجرای فریادهای دو برابری ظریف