مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 تیر 1394 ساعت 15:112015-07-22اقتصادي

بیش از 3500 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی قزوین انجام شد


معاون سلامت دامپزشکی استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی توسط بازرسان دامپزشکی بیش از 3500 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی انجام شد.

- " از قزوین، علیرضا اکبرشاهی پیش از ظهر امروز در نشست با بازرسان طرح تشدید نظارت بهداشتی اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بهداشتی در راستای افزایش کیفیت محصولات تولیدی شامل محصولات گوشتی، فرآورده های لبنی و سایر فرآورده های دامی در قزوین اجرا می شود.

وی با اشاره به بازرسی های صورت گرفته از واحدهای تولیدی، بیان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی توسط بازرسان دامپزشکی بیش از 3500 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی انجام شد.

معاون سلامت دامپزشکی استان قزوین تصریح کرد: از جمله مکان هایی که در طرح تشدید نظارت بهداشتی مورد بازرسی قرار گرفته است می توان به واحدهای تولیدی فرآورده های خام دامی، مراکز عرضه و کشتارگاه ها اشاره کرد.

اکبرشاهی با اشاره به بیش از 20 اکیپ ثابت و سیار بازرسی در طرح تشدید نظارت بهداشتی فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای مطلوب طرح تشدید نطارت بهداشتی بیش از 20 اکیپ ثابت و سیار بازرسی فعالیت کرده و بر نحوه تولید و عرضه فرآورد ه های خام دامی نظارت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3500 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی قزوین انجام شد

بیش از 3500 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی قزوین انجام شد