مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مرداد 1394 ساعت 10:102015-07-25بين الملل

اعتراض سهی عرفات به بسته شدن پرونده همسرش و درخواست برای ابطال رأی


وکلای مدافع همسر یاسر عرفات رییس سابق تشکیلات خودگردان اعلام کردند درخواستی را برای بطلان رأیی که به موجب آن پرونده عرفات در فرانسه بسته شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل ، دو وکیل فرانسوی سهی عرفات اعلام کردند که آنها درخواستی به دادگاه فرانسه تقدیم کرده اند و خواهان بطلان گزارشی شده اند که فرضیه مسمومیت را رد کرد و به موجب آن پرونده عرفات در فرانسه بسته شد.

وکلای مذکور مختومه کردن پرونده عرفات را نقش حقوق مدنی طرف مقابل اعلام کردند و گفتند: با بررسی بیشتر پرونده مدارک جدیدی رو شده که از دید ما پنهان بوده یا اینکه به ما گفته بودند که این مدارک از بین رفته بوده است.

دادستانی کل فرانسه سه شنبه هفته گذشته اعلام کرد که این کشور تمایلی به تحقیق درباره دلایل فوت یاسر عرفات رهبر سابق تشکیلات خودگردان ندارد.

عرفات در 11 نوامبر 2004 در بیمارستانی نزدیک پاریس فوت شد.

به دنبال کشف ماده پلوتونیوم در وسایل شخصی یاسر عرفات و شکایت سهی عرفات بیوه وی؛ سه قاضی از نانتیر از آگوست 2012 مسئول تحقیق و بررسی این مساله شدند.

درنوامبر سال 2012 نیز قبرعرفات در رام الله گشوده شد و شصت نمونه از وی گرفته و برای تحقیق در اختیار سه تیم کارشناسی سوییس، فرانسه و روسیه گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض سهی عرفات به بسته شدن پرونده همسرش و درخواست برای ابطال رأی

اعتراض سهی عرفات به بسته شدن پرونده همسرش و درخواست برای ابطال رأی