مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مرداد 1394 ساعت 15:352015-07-26ورزشي

سرمربی تیم ملی والیبال :پوشیدن پیراهن تیم ملی باید برای همه افتخار باشد


مسابقات تدارکاتی خوبی تا رقابتهای جام جهانی در پیش داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اسلوبودان کواچ در پایان تمرین تیم ملی والیبال گفت : چند روزی است که تمرینات را شروع کردیم، طبیعی است که با توجه به دوری بازیکنان از تمرینات در این دو هفته اخیر نمی توانیم با تمام قوا تمرین کنیم .

وی با ابراز خوشحالی از اینکه هیچ یک از بازیکنان مصدوم نیستند ،افزود : مسابقات تدارکاتی خوبی تا رقابتهای جام جهانی پیش رو داریم، ابتدا جام واگنر در لهستان با حضور تیم های فرانسه ، لهستان و ژاپن و مسابقه تدارکاتی با تیم های هلند و روسیه به حضور پر قدرت در رقابتهای جام جهانی کمک می کند .

سرمربی تیم ملی والیبال اضافه کرد: در رقابتهای جام جهانی تیم های خوبی حضور دارند، ما هم شرایط خوبی داریم و امکان مسابقات با کیفیت را با این تیم های خوب داریم .

کواچ گفت : در رقابتهای جهانی با 11 تیم در 15 روز مسابقه خواهیم داد ، ضمن اینکه شهرهای محل مسابقه هم تغییر خواهد کرد، این نشان می دهد که کار سختی را پیش رو خواهیم داشت .

وی گفت : همیشه تلاش کردم بهترین ها را به تیم ملی دعوت کنم خیلی سخت است که درباره نادی صحبت کنم زیرا نادی پس از بهبود مصدومیتش همراه ما تمرین کرد اما مصدومیت وی تشدید شد و نتوانست ادامه دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم ملی والیبال :پوشیدن پیراهن تیم ملی باید برای همه افتخار باشد

سرمربی تیم ملی والیبال :پوشیدن پیراهن تیم ملی باید برای همه افتخار باشد