مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مرداد 1394 ساعت 09:212015-07-27ورزشي

کمالوند: سایپا آماده ترین تیم لیگ پانزدهم است


ما در حال حاضر 5 بازیکن از تیم ملی جوانان را در تیم اصلی مان داریم که نشان می دهد تیم ما به جوان گرایی نیز اعتقاد ویژه ای را دارد.

- فراز کمالوند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: در چند وقت اخیر تمرینات بسیار خوب و منظمی را داشتیم که به واسطه همین تمرینات خوب و منظم توانسته ایم به 60 درصد آمادگی برسیم.

وی افزود: تنها مشکلی که ما در حال حاضر داریم مشکل عدم هماهنگی کامل در بین بازیکنانمان است که به دلیل انجام بازی های تدارکاتی نه چندان زیاد به وجود آمده است که اگر بازیکنانمان 4-3 بازی در کنار هم بازی کنند می توانند به آمادگی کامل دست پیدا کنند.

سرمربی تیم گسترش فولاد در مورد دیدار هفته آینده این تیم در برابر تیم سایپای البرز در هفته اول رقابت های لیگ برتر گفت: سایپا اولین تیمی است که تمرینات آماده سازی خود را جهت حضور در رقابت های لیگ برتر شروع کرده است و به عقیده من آنان در حال حاضر آماده ترین تیم در بین تیم های حاضر در رقابت های لیگ پانزدهم محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: ما در برابر تیم سایپا کار سختی را در پیش داریم اما امیدوار هستیم که بتوانیم در دیدار اول مقابل سایپا به برتری رسیده و با دستی پر به تبریز بازگردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمالوند: سایپا آماده ترین تیم لیگ پانزدهم است

کمالوند: سایپا آماده ترین تیم لیگ پانزدهم است