مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مرداد 1394 ساعت 15:062015-07-27ورزشي

«گسترشی ها» نوید روزهای خوب را به مردم آذربایجان می دهد


تیم ما در حال حاضر تمرینات بسیار خوب و بانشاطی را دارد که نوید روزهای بسیار خوب را به مردم آذربایجان می دهد.

- مجتبی ترشیز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، شرایط تیمش اظهار داشت: کادر فنی به کمک مدیریت باشگاه تیم بسیار خوب و یک دستی را فراهم کرده که در حال حاضر تمرینات بسیار خوب و بانشاطی را دارد که این تمرینات خوب و بانشاط نوید روزهای بسیار خوب را به مردم آذربایجان می دهد.

وی افزود: من با اینکه دیرتر به تیم اضافه شده ام اما قبل از پیوستن به گسترش فولاد نیز تمرینات اختصاصی خود را پیگیری می کردم.

بازیکن تیم گسترش فولاد در مورد بازگشت دوباره اش به تبریز و کار کردن دوباره با فراز کمالوند گفت: به دلیل اینکه من چند سالی را در تبریز بودم و با شرایط حاکم بر اینجا آشنایی کاملی را داشتم بسیار خوشحال هستم که دوباره به تبریز بازگشتم و می توانم برای مردمی بازی کنم که استحقاق بهترین ها را دارند.

وی تصریح کرد: من قبلاً نیز تجربه همکاری با فراز کمالوند را داشتم و حال امیدوار هستم با توجه به جو فوتبالی بسیار خوب و سالمی که در تبریز وجود دارد بتوانم برای تیم گسترش فولاد مثمر به ثمر باشم.

ترشیز با اشاره به دیدار هفته اول تیمش مقابل سایپای البرز خاطرنشان کرد: این دیدار اولین دیدار 2 تیم در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور محسوب می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گسترشی ها» نوید روزهای خوب را به مردم آذربایجان می دهد

«گسترشی ها» نوید روزهای خوب را به مردم آذربایجان می دهد