مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مرداد 1394 ساعت 16:462015-07-27سياسي

همه مشکلات کشور در زاویه پیدا کردن از رهنمودهای رهبری است


امام جمعه مشهد با اشاره به برخی مشکلات سیاسی و اقتصادی و فرهنگی، گفت: همه مشکلات کشور در زاویه پیدا کردن از رهنمودهای رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله احمد علم الهدی عصر امروز در بخش علمی همایش گرامی داشت سفر مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی، با بیان اینکه وابستگی به جریان ولایت و رهبری، یک ایده سیاسی و دکترین فکری و اجتماعی نیست، اظهار داشت: ولایت فقیه واقعیتی است که مبنای اصلی باورمندی های دینی و توحیدی ماست.

وی در بیان فلسفه ولایت فقیه، گفت: پروردگار در آیات قرآن کریم، در حالی که نعمت رسالت، نعمت فراگیر برای نوع انسان است ولی بر مومنین منت می گذارد که با همه فراگیری بر کل بشر منت نمی نهد.

امام جمعه مشهد، با اشاره به آیه یا ایها الذین آمنوا لا تبطلوا صدقاتکم بالمن والاذی که در آن منت گذاشتن، جریانی غیر ارزشی عنوان شده است، افزود: منت گذاردن عاملی است که ارزش دست گیری و کمک را از بین می برد، در حالی که خداوند در برابر رسالت پیامبر منت می گذارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه منت گذاردن بر اساس آیات قرآن کریم بر کسانی صحیح است که از این نعمت حداکثر استفاده را برده اند، خاطرنشان کرد: نزول آب برای کشاورز قابل منت گذاری است ولی منت گذاری آب به خانواده ای که سیل تمام موجودی آن را ویران کرده است، قابل منت گذاری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مشکلات کشور در زاویه پیدا کردن از رهنمودهای رهبری است

همه مشکلات کشور در زاویه پیدا کردن از رهنمودهای رهبری است