مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 10:052015-07-28بين الملل

مادورو: اپوزیسیون به دنبال ایجاد هرج و مرج در ونزوئلا است


رییس جمهور ونزوئلا پس از این که رهبر اپوزیسیون کشورش را متهم به ایجاد هرج و مرج در کشور کرد، گفت که وی با ایجاد رعب و وحشت در جامعه به دنبال طغیان مردم است.

- " در آمریکای لاتین به نقل از تله سور ، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا روز گذشته طی سخنرانی در نشستی خبری انریکه کاپریلس رادنسکی رهبر اپوزیسیون ونزوئلا و فرماندار ایالت میراندا ( واقع در شمال ونزوئلا) را به ایجاد درگیری بین گروه های شبه نظامی و اراذل و اوباش و قاچاقچیان در کشور متهم کرده و از تلاش وی در راستای ایجاد هرج ومرج و رعب و وحشت در جامعه به شدت انتقاد کرد.

وی اذعان داشت که تمام مسیرها به فرمانداری ختم می شود که نه تنها برای بهبود اوضاع نابسامان ونزوئلا کار مفیدی انجام نمی دهد بلکه در راستای ایجاد هرج و مرج و ناآرامی در کشور و آسیب به مردم اقدام به ایجاد درگیری بین گروه های شبه نظامی با اراذل و اوباش قاچاقچیان مواد مخدر کرده است.

وی در ادامه گفت که اپوزیسیون به توصیه آمریکا در تلاش است تا با بی ثبات سازی قیمت اجناس، ایجاد ناامیدی از بهبود شرایط اقتصادی در بین مردم و همچنین ایجاد حملات شبه نظامی و ارتکاب جرم، آدم ربایی، قتل های بی رحمانه و بسیار خشونت آمیز در کشور شرایط جامعه را بحرانی کرده و مردم را به طغیان وا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: اپوزیسیون به دنبال ایجاد هرج و مرج در ونزوئلا است

مادورو: اپوزیسیون به دنبال ایجاد هرج و مرج در ونزوئلا است