مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 10:462015-07-28ورزشي

امکان بازگشت تیم فوتبال سایپا به البرز وجود دارد


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه امکان بازگشت تیم فوتبال سایپا به البرز وجود دارد، گفت: برگرداندن تیم سایپا با همکاری و مساعدت جمعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازرضا گل محمدی در نشست هم اندیشی و خبری پیرامون بررسی علل خروج تیم فوتبال سایپا از استان البرز که به میزبانی روزنامه خبرورزشی برگزار شد، اظهار داشت: هنوز شرایط برای بازگشت تیم سایپا به استان البرز وجود دارد.

وی با بیان اینکه برگرداندن تیم سایپا با همکاری و مساعدت جمعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار و وزراء صنایع و ورزش امکان پذیر است، افزود: متاسفانه به مسئولان ارشد اطلاعات صحیحی مبنی بر اینکه حفظ سایپا در البرز سبب ایجاد آرامش جمعیت سه میلیون نفری استان می شود، ارائه نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز با تاکید بر اینکه رفتن سایپا از استان البرز ورزشی نیست بلکه سیاسی است، خاطرنشان کرد: این تیم کاهش هزینه های تحمیلی را علت رفتن اعلام کرده است اما به طور قطع می توان علام کرد اینگونه نیست و این امر ربطی به کاهش هزینه های تیم ندارد.

وی با اشاره به اینکه قرارداد باشگاه سایپا به ازای هر بازی 25 میلیون تومان است و اعلام خبر دریافت 50 میلیون تومان کذب است، گفت: این مطلب که به سایپا در البرز به چشم قلک دیده می شد، صحیح نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بازگشت تیم فوتبال سایپا به البرز وجود دارد

امکان بازگشت تیم فوتبال سایپا به البرز وجود دارد