مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مرداد 1394 ساعت 16:312015-07-28ورزشي

مصاف جوان ها و با تجربه ها در روز رونمایی از گسترش فولاد متحول شده


2 تیم سایپای البرز و گسترش فولاد پنجشنبه در حالی به مصاف یکدیگر می روند که این دیدار اولین دیدار 2 تیم در رقابت های لیگ برتر امسال محسوب می شود.

- " از تبریز، رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، جام خلیج فارس پنجشنبه با برگزاری 4 دیدار استارت می خورد و روز جمعه نیز با برگزاری 4 دیدار دیگر به اتمام می رسد که در یکی از این دیدارها تیم گسترش فولاد در تهران میهمان تیم سایپای البرز است.

2 تیم به دنبال شروعی قدرتمند در لیگ برتر این دیدار که از ساعت 19:35 در استادیوم پاس قوامین آغاز می شود اولین دیدار هر 2 تیم در رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور محسوب می شود که مطمئناً در آن هر 2 تیم نیز تلاش می کنند با کسب یک نتیجه ایده آل اولین قدم را در رقابت های لیگ برتر محکم برداشته و شروعی قدرتمند در رقابت های لیگ برتر داشته باشند.

فرار از سقوط در فاصله یک هفته مانده تا پایان رقابت ها گسترش فولاد که سال گذشته لیگ برتر را با مهدی تارتار آغاز کرد در همان نیم فصل او را از تیم خود کنار گذاشته و فراز کمالوند را جایگزین مهدی تارتار کرد.

گسترش فولاد که به نتایج نه چندان خوبش فراز کمالوند نیز ادامه می داد در یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر توانست در لیگ برتر ماندگار شده و از سقوط به دسته پایین تر فرار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاف جوان ها و با تجربه ها در روز رونمایی از گسترش فولاد متحول شده

مصاف جوان ها و با تجربه ها در روز رونمایی از گسترش فولاد متحول شده