مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 09:452015-07-29دانش

روزنامه دانشگاه آزاد: چرا به افزایش شهریه دانشگاه پیام نور انتقاد نمی کنید؟


روزنامه دانشگاه آزاد از منتقدان به افزایش شهریه این دانشگاه خواست تا در قبال افزایش میزان شهریه دانشگاه های علمی-کاربردی و پیام نور هم انتقاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی "، روزنامه فرهیختگان (وابسته به دانشگاه آزاد) امروز چهارشنبه 94/5/7 در گزارشی نوشت: گویا در پیش گرفتن سیاست یک بام و دوهوا توسط برخی جریان ها درباره دانشگاه آزاد اسلامی و نهادهای مشابهش قرار است همچنان ادامه داشته باشد.

این اتفاق را نه در موارد خاص که در تمام زمینه ها می توان دید.

یکی از مواردی که گویا دلواپسان از جنجال سازی در مورد آن دست برنمی دارند موضوع افزایش شهریه دانشگاه آزاد اسلامی است؛ موضوعی که آنها ترجیح می دهند آن را در فضایی خالی و بدون مقایسه با سایر موسسات دانشگاهی و بدون نگاه به تورم جاری در قیمت خدمات و کالاها بررسی کنند.

وقتی می توان به صحت این گزاره پی برد که نگاهی مقایسه ای داشته باشیم به واکنش رسانه های وابسته به این جریان ها به مقوله افزایش شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های علمی- کاربردی و پیام نور.

احتمالا کسانی که هر از چند گاهی رسانه ها را مرور می کنند، شاهد حاشیه سازی های پارسال برخی رسانه ها در مورد افزایش شهریه دانشگاه آزاد اسلامی بوده اند و احتمالا چشمشان به اخباری خورده که دامنه اعتراض به این افزایش را تا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه دانشگاه آزاد: چرا به افزایش شهریه دانشگاه پیام نور انتقاد نمی کنید؟

روزنامه دانشگاه آزاد: چرا به افزایش شهریه دانشگاه پیام نور انتقاد نمی کنید؟