مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 12:402015-07-30ورزشي

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت بررسی مشکلات تیم های فوتبال مازندران در لیگ کشور


وضعیت و مشکلات تیم های فوتبال مازندران در لیگ کشور با حضور مسئولان ورزش استان بررسی شد.

- " از شهرستان ساری، وضعیت تیم های باشگاه های فوتبال مازندران در لیگ کشور در حضور نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیئت فوتبال استان بررسی شد.

این جلسه که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، غلامرضا بهروان رییس هیئت فوتبال استان و رییس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، معاونت توسعه امور ورزشی استان، رییس اداره ورزش و جوانان ساری، نایب رییس هیئت فوتبال استان، سعید نجاریان عضو شورای شهر و رییس هیئت فوتبال ساری، علی فرهادی مسئول حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد مشکلات تیم های فوتبال مازندرانی بررسی شد.

این جلسه به منظور حضور پرقدرت نمایندگان فوتبال استان در لیگ کشور همچنین وضعیت و مشکلات تیم ها در لیگ کشور از جمله تیم های نساجی قائم شهر، خونه به خونه بابل، صنعت ساری و شموشک نوشهر در حضور مسئولان استانی بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این جلسه بیشتر به منظور بررسی مشکلات اخیر تیم فوتبال صنعت ساری یکی از نمایندگان استان برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تشکیل شد که حاضران در جلسه برای خارج شدن این تیم از بحران در آستانه لیگ به نتایج خوبی دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت بررسی مشکلات تیم های فوتبال مازندران در لیگ کشور

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت بررسی مشکلات تیم های فوتبال مازندران در لیگ کشور