مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 05:312015-07-31بين الملل

مقاومت شیخ «علی سلمان» به روایت همسرش


اکنون که 200 روز از دستگیری شیخ علی سلمان می گذرد همچنان ملت بحرین رویکرد باصلابت او را الگوی خود قرار داده و با اعتراض های مسالمت آمیز عملاً مشی همسرم را به اجرا در آورده و به جنگ گلوله و گازهای اشک آور و سرکوب رفته اند.

- "، همسر شیخ علی سلمان با تأکید بر رویکرد مسالمت جویانه وی در سخنرانی هایش گفت: همسرم به دلیل مخالفت با سرکوب و ظلم در حق بحرینی ها مورد انتقام قرار گرفته و با محاکمه سیاسی روبه رو شد.

همسر شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین تأکید کرد: همسرم همواره بر حفظ رویکرد مسالمت جویانه در طرح درخواست های آزادی خواهی و دموکراسی تأکید داشت و هنوز نیز با گذشت 200 روز از دستگیری بر دوری جستن از خشونت تأکید دارد.

وی در این خصوص به بخشی از یکی از سخنرانی های شیخ علی سلمان اشاره کرد مبنی بر: ما نه به شیشه های آتش زا و نه به سنگ نیاز داریم، بلکه باید با شجاعت به فعالیت مسالمت جویانه خود ادامه دهیم، نه به خشونت، دستگیری و کشتار شعار ما است.

وجدان جهان روزی بیدار خواهد شد و به خواست خدا پیروزی از آن ما خواهد بود.

همسر رهبر انقلابیون بحرین ادامه داد: در اوقات فراغتی که بسیار کم پیش می آمد، برایم کتابی می خواند که در مورد مارتن لوترکینگ بود و در واقع تأکید همسرم بر مبارزه به دور از خشونت نیز برگرفته از او بود و به اندازه ماهاتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت شیخ «علی سلمان» به روایت همسرش

مقاومت شیخ «علی سلمان» به روایت همسرش