مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 10:162015-08-02ورزشي

خاموشی چراغ البرز در لیگ برتر فوتبال کشور پس از 8 سال


هفته اول از پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور در حالی برگزار شد که پس از 8 سال البرز نماینده ای در آن ندارد، انتظار علاقمندان به فوتبال البرز این است که یک تیم فوتبال در این استان فعالیت حرفه ای خود را آغاز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، "تیم فوتبال سایپا در روز نخست از هفته اول پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور راس ساعت 19:35 روز پنجشنبه (8مردادماه) در تهران و در ورزشگاه شهید دستگردی اکباتان میزبان تیم گسترش فولاد تبریز بود که.

" این قسمتی از گزارش بازی تیم فوتبال سایپا در هفته اول از لیگ پانزدهم فوتبال کشور است که در سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا منتشر شده است.

همانطور که مشاهده شد تیم فوتبال سایپا دیگر پسوند البرز را یدک نمی کشد و از طرف دیگر بازی خانگی این تیم دیگر در استان البرز برگزار نشده، بلکه این تیم بازی خانگی خود را در استان تهران برگزار کرده و از این به بعد نیز بازی های خود را در تهران برگزار می کند.

از آغازین روزهایی که بحث انتقال تیم فوتبال سایپای البرز به تهران داغ شد مطابق انتظار مسئولان زیادی قول دادند تا مانع از این انتقال شوند اما این تیم در همان زمان نیز قرارداد بازیکنان و کادرفنی خود را در هیئت فوتبال استان تهران به ثبت رساند ولی همچنان برخی از مسئولان استان البرز از محال بودن این انتقال می گفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی چراغ البرز در لیگ برتر فوتبال کشور پس از 8 سال

خاموشی چراغ البرز در لیگ برتر فوتبال کشور پس از 8 سال