مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 17:402015-08-02فرهنگي

پرویز بهرام تولد 82 سالگی اش را جشن گرفت/ رونمایی از تمبر یک پیشکسوت


جشن 82 سالگی پرویز بهرام پیشکسوت دوبله با حضور هنرمندان و پیسکشوتان دوبله در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

- "، آیین سپاس پرویزبهرام با حضور مهدی علیمحمدی، منوچهر اسماعیلی، حسین عرفانی، ناصرممدوح، بهمن هاشمی، بهرام زند، منوچهروالی زاده و هنرمندان ناصرملک مطیعی، پوری بنایی، فیروزه اربابی، سعیدراد، صدرالدین شجره، محمود بنفشه خواه، جعفروالی وبازیگران قدیمی عرصه تصویر و همچنین حسین کلانی بازیکن قدیمی پرسپولیس، اسحاق خانزاده صداگذار فیلم های پرویزبهرام ، رضابانکی، میلاد کیایی آهنگساز و جمع کثیری از هنرمندان شامگاه روز گذشته در فرهنگ سرای ارسباران برگزار شد.

بنا بر این گزارش، این آیین با سخنان جالبی از هنرمندان همراه بود بارها با دست زدن ها و تشویق های مردم و همچنین ایستادن های آنها به احترام استادان و پیشکسوت ها مواجه شد.

حمیدرضا آشتیانی پور رییس هیات مدیره انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم ابتدا گفت: درود بر استاد پرویز بهرام ستاره درخشان هنر دوبله و درود بر همه ستارگان درخشان هنر دوبله که یا اینجا هستند و یا در یاد ما می درخشند.

آشتیانی پور با اشاره به تقلید بعضی از جوانان در دوبله از صدا و لحن بهرام، بیان کرد: پرویز بهرام دانش این حرفه را دارد و در کارش خطایی ندارد بنابراین اگر هم کسی از او تقلید کند اثر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرویز بهرام تولد 82 سالگی اش را جشن گرفت/ رونمایی از تمبر یک پیشکسوت

پرویز بهرام تولد 82 سالگی اش را جشن گرفت/ رونمایی از تمبر یک پیشکسوت