مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مرداد 1394 ساعت 18:252015-08-03فرهنگي

ثبت زندگی نامه هنرمندان معاصر


رییس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان پیشکسوت گنجینه های تکرار نشدنی کشور هستند و قرارشد زندگی نامه آن ها را ثبت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ باغ زیبا امروز به بهانه تولد هنرمندان میزبان انسان هایی بود که روزگاری در سطح اول هنر خود بودند و برای مردم خاطره می ساختند، ملکه رنجبر، رضا فیاضی، منوچهر آذری و پرویز بهرام از جمله هنرمندانی بودند که با حضور خود باغ زیبا را زیباتر کرده بودند.

سید عباس عظیمی مدیر موسسه پیشکسوتان در مراسم گفت: سال گذشته عده ای از شما عزیزان در این مکان جمع شدید و با هم خاطراتی را ثبت کردیم اکنون ما عکس های یادگاری تان را می خواهیم در روز تولدتان به شما هدیه دهیم، به دلیل همزمان شدن ماه مبارک رمضان و تیر، تولد متولدین تیر را نیز با مردادی ها گرفتیم.

سپس به ترتیب روز تولد هنرمندان خوانده شد و آن ها یکی یکی حرف دل خود را با دوستان قدیمی مطرح کردند.

منوچهر آذری خطاب به هنرمندان گفت: خدا را شکر می کنم که تا به امروز با عزت زندگی کرده ام، سنم را لو نمی دهم چون موقع ازدواج به مادر زنم چیز دیگری گفته ام و الان گرفتار می شوم .

بازیگر رادیو در برنامه جمعه ایرانی افزود: از آقای عظیمی و همکارانش بابت برگزاری این مراسم تشکر می کنم تنها خواسته ای که از مسئولین دارم این است که یک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت زندگی نامه هنرمندان معاصر

ثبت زندگی نامه هنرمندان معاصر