مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مرداد 1394 ساعت 20:012015-08-05ورزشي

زیرساخت های ورزشی در چهارمحال و بختیاری فراهم می شود


در راستای برگزاری اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف زیرساخت های ورزشی در استان ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، قاسم سلیمانی عصر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران شهرستان شهرکرد اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی، استان ظرفیت برگزاری اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف را دارد و مسئولان باید در تکمیل زیرساخت های ورزشی بیشتر تلاش کنند.

وی برنامه ریزی اصولی و بلند مدت را اساس کار تکمیل زیرساخت ها و ساخت المپیک ورزشی در استان دانست و افزود: دهکده المپیک سامان و کمپینگ کوهرنگ می تواند در برگزاری ارودهای بین المللی کمک کند چرا که استان ما ظرفیت تأمین اکسیژن مورد نیاز برای ورزشکار را دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دولت گذشته فعالیت های خوبی را در راستای پیشرفت تمامی رشته های ورزشی انجام داده است، بیان کرد: ادغام وزارت ورزش و وزارت جوانان از کارهای اشتباهی بود که در دولت گذشته انجام شده است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: معقوله جوانان از ورزش جدا است و باید مسائل ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان در وزارت جوانان باید پیگیری و دنبال شود.

وی ایجاد زیرساخت های ورزشی و تقویت و تربیت روحیه قهرمانی و قهرمان پروری را یکی از مهم ترین وظایف ورزش و جوانان عنوان کرد و ادامه داد: ورزشکاران و پهلوانان در نظام جمهوری اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ورزشی در چهارمحال و بختیاری فراهم می شود

زیرساخت های ورزشی در چهارمحال و بختیاری فراهم می شود