مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مرداد 1394 ساعت 14:162015-08-07سياسي

کنگره سالانه اعتیاد شهریورماه امسال در تهران برگزار می شود


دبیر انجمن مراکز درمان اعتیاد خراسان رضوی گفت: کنگره سالانه اعتیاد شهریورماه امسال در تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سعید عابدین ظهر امروز در دومین همایش انجمن صنفی مراکز درمان اعتیاد خراسان رضوی که در سالن اجتماعات هتل پارس مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در سال 93، تعداد 28 جلسه را با حضور اعضای انجمن برگزار کردیم و پیگیری و مکاتبات متعددی در بحث ارتقای مراکز، فعالیت یک مرکز در دو شیفت را داشتیم.

وی افزود: پیشنهادات زیادی در راستای ارتقاء کمی و کیفی مطرح شده و تلاشمان عملی کردن بهترین پیشنهادات است و می خواهیم حضور خود را در سازمان های بین المللی اعلام کنیم.

دبیر انجمن مراکز درمان اعتیاد خراسان رضوی عنوان کرد: فعالیت مراکز از سال 80 شروع شد و از سال 82 به صورت خودجوش شورایی تشکیل شد و درخواست مطالبات از مسئولان امر از همان زمان آغاز شد و 10 سال تلاش فعالان این عرصه را ارج می نهیم و امیدواریم که در این مسیر با هدایت کارشناسان و حمایت مسئولان گام هایی پررنگ تر و ثمربخش تر برداریم.

بیتا میرزایی، نایب رییس انجمن مراکز درمان اعتیاد خراسان رضوی اظهار داشت: یکی از چالش های درمان بیماران اعتیاد تنوع چالشی دارویی بود که سبب مشکلاتی برای پزشک و بیمار شده بود و دغدغه موجود در داروی متادون بحث سوء مصرف آن است و همیشه این دغدغه را داشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره سالانه اعتیاد شهریورماه امسال در تهران برگزار می شود

کنگره سالانه اعتیاد شهریورماه امسال در تهران برگزار می شود