مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مرداد 1394 ساعت 19:262015-08-09سياسي

پیکر شهید تازه تفحص شده دامغانی سه شنبه هفته جاری تشییع می شود


آیین تشییع و تدفین باشکوه پیکر مطهر به جای مانده از 32 سال فراغ و گمنامی شهید تازه تفحص شده دامغانی حسین علی آبادی سه شنبه بیستم مردادماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی اصغر مجد بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی آیین تشییع شهید بزرگوار حسین علی آبادی که با حضور فرمانده سپاه، رؤسای ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان و نمایندگان شهرداری و شورای اسلامی و نیروی انتظامی این شهرستان، اظهار داشت: آیین تشییع و تدفین این شهید والامقام همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود.

مجد بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه افزود: مطابق با آیین هرساله سالروز شهادت ششمین امام شیعیان در شهرستان دامغان دسته های عزاداری هیئت ها از ساعت 9 صبح روز سه شنبه حرکت خود را از حسینیه حضرت اباالفضل(ع) به سمت میدان امام آغاز و آیین تشییع شهید حسین علی آبادی با حضور مردم شهید پرور و مشارکت دسته های سوگواری صادق آل محمد(ص) تا میدان شهدا دامغان ادامه انجام می شود.

فرماندار دامغان خاطر نشان کرد: پس از تشییع باشکوه شهید بزرگوار حسین علی آبادی بر دستان مردم ولایتمدار دامغان و اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید، تمهیدات لازم جهت انتقال تشییع کنندگان به روستای علی آباد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید تازه تفحص شده دامغانی سه شنبه هفته جاری تشییع می شود

پیکر شهید تازه تفحص شده دامغانی سه شنبه هفته جاری تشییع می شود