مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مرداد 1394 ساعت 20:362015-08-10سياسي

تحقق ظهور هدف ما است


مسئول سابق بسیج دانشجویی پیام نور رشت گفت: فعالیت در بسیج تحقق و نزدیک شدن به ظهور، هدف ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت،" علیرضا افشار امروز در مراسم تودیع و معارفه بسیج دانشجویی پیام نور رشت گفت: مجموعه بسیج دانشجویی از توانایی بالایی برخوردار است.

وی یکی از دلایل عمده برگزیده شدن بسیج دانشجویی این دانشگاه را زحمات نیروها و مسئولین جدید و قدیم دانست و از این زحمات تقدیر کرد.

عضو شورای تبیین بسیج دانشجویی گیلان گفت :هر چه فضا برای بسیج دانشجویی وسعت داشته باشد و محدودیت ها کمتر باشد ، عشق و علاقه و انگیزه برای فعالیت بیشتر است.

افشار تصریح کرد: آن چه که مد نظر ماست تحقق و نزدیک شدن به ظهور آقا امام زمان 0عج) است و ما برای این هدف نباید بیکار بنشینیم و باید قوی تر و محکم تر از گذشته به فعالیت ها ادامه دهیم .

وی با اشاره به سخنرانی رهبری در جمع دانشجویان طلاب در سال 67 گفت: دانشگاه نیازمند کار فکری و نرم افزار است و باید تلاش و فعالیت های ما در این زمینه ادامه وشدت پیدا کند.

رجبی مسئول جدید دانشگاه پیام نور رشت به بیانات رهبری در جمع دانشجویان اشاره کرد وگفت :مهم ترین آرمان ما رشد علمی، عدالت خواهی، اسلامی شدن دانشگاه ها، سبک زندگی اسلامی، کار وتلاش و پرهیز از تنبلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق ظهور هدف ما است

تحقق ظهور هدف ما است