مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مرداد 1394 ساعت 12:112015-08-11ورزشي

تیم های گیلانی در جام حذفی به میدان می روند


مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان گفت: پنج تیم سپیدرود، ملوان، داماش، رهپویان و کادوس از گیلان در جام حذفی شرکت کرده اند.

- "، با اشاره به قرعه کشی تیم ها در جام حذفی اظهار داشت: در این مسابقات 90 تیم حضور دارند که با حضور نمایندگان تیم ها قرعه کشی برگزار شد.

وی در ارتباط با نحوه قرعه کشی تیم های گیلانی در این مسابقات گفت: تیم ها در دو جدول الف و ب باهم به رقابت می پردازند و چهار تیم گیلانی ملوان، داماش، سپیدرود و رهپویان در جدول الف این مسابقات حضور دارند که احتمال رویارویی این تیم ها در مرحله یک هشتم با یکدیگر وجود دارد و تیم کادوس گیلان در جدول ب حاضر خواهد بود.

این مقام مسئول قرعه ملوان را در مرحله نخست و دوم به دلیل حضور در لیگ برتر استراحت اعلام کرد و گفت: در مرحله یک شانزدهم نهایی، ملوان با برنده یکی از چهار تیم عقاب نیروی هوایی، ابوذر کهگیلویه، قهرمان یکی از استان ها و صنعت ساری دیدار می کند.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان قرعه داماش را این چنین عنوان کرد: تیم داماش گیلان در جدول الف در مرحله نخست به مصاف مقاومت تهران می رود و درصورت صعود در مرحله دوم با برنده مسابقه قهرمان یکی از استان ها و خلخال دشت اردبیل مسابقه می دهد و در نهایت در مرحله یک شانزدهم می تواند حریف سپاهان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های گیلانی در جام حذفی به میدان می روند

تیم های گیلانی در جام حذفی به میدان می روند