مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مرداد 1394 ساعت 09:562015-08-12اقتصادي

20 هزار مسکن مهر به خاطر نبود آب و برق واگذار نمی شود


مدیر عامل شهر جدید پرند با بیان اینکه 20 هزار مسکن مهر برای افتتاح منتظر تامین آب، برق و گاز هستند، گفت: قیمت های مسکن مهر در این شهر نهایی شده و دیگر افزایش نخواهد یافت.

- "،باران هاشم زهی در گفت وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که چه تعداد واحد مسکن مهر به خاطر نبود آب، برق و گاز تحویل متقاضیان نمی شود، گفت: در مجموع تأمین خدمات زیربنایی مثل آب، برق و گاز از وظایف وزارت نیرو و وزارت نفت است و در پرند که 95 هزار و 400 واحد در دست سازندگان مسکن مهر در قالب تفاهم نامه سه جانبه است 16 هزار واحد مسکونی توسط شرکت های تعاونی در حال ساخت است.

وی افزود: تأسیسات زیربنایی در 95 هزار و 400 واحد به 50 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و روند پیشرفت کار خیلی کند است، بنابراین درحال حاضر 20 هزار واحد مسکونی مهر در پرند به مرحله ای از ساخت رسیده اند که اگر آب، برق و گاز آنها نصب شود، به بهره برداری می رسند.

وی تاکید کرد: لازم است که دستگاه های خدمات رسان ورود کنند تا این واحدها تعیین تکلیف شوند.

*روند تأمین خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر کند است هاشم زهی ادامه داد: ما نیز براساس مصوبه هیأت وزیران برای بحث های آب و فاضلاب با همکاران وزارت نیرو جلسه گذاشته و از طریق منابع داخلی انواع دارایی های اراضی را شناسایی و کمک کرده ایم تا موضوع تأسیسات زیربنایی و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار مسکن مهر به خاطر نبود آب و برق واگذار نمی شود

20 هزار مسکن مهر به خاطر نبود آب و برق واگذار نمی شود