مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مرداد 1394 ساعت 13:312015-08-12سياسي

نشست صمیمانه رییس قوه مقننه با خبرنگاران قم برگزار شد


صبح امروز نشست صمیمی اصحاب رسانه استان قم با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

- در ابتدای این برنامه تعدادی از خبرنگاران به نمایندگی از خبرگزاری ها، مطبوعات محلی، عکاسان خبری و پایگاه های خبری به بیان مسائل و مشکلات خبرنگاران پرداختند.

محمد خامه یار نیز در این نشست با اشاره به لزوم توجه مسئولان به دغدغه های خبرنگاران اظهارداشت: استان قم یکی از شهرهای خبرخیز است که خبرنگاران باید با رعایت اصل امانتداری در انعکاس اخبار به وظایف خود عمل کنند، برای تحقق این موضوع لازم است که مسئولان نیز به دغدغه های خبرنگاران توجه داشته باشند.

رییس خانه مطبوعات استان قم با بیان اینکه اصحاب رسانه در استان قم فعالیت خبری در سطح ملی را انجام می دهند، تصریح کرد: خبرنگاران استان قم این ظرفیت را دارند که در عرصه بین الملل نیز اخبار را پوشش دهند، و این موضوع را در زمان انتقال ضریح امام حسین (ع) به کربلا به خوبی نشان دادند و همین موضوع سند فاخری برای عکاسان خبری قم به جا گذاشت.

وی با بیان اینکه با درایت مسئولان امیدواریم ایده های خوبی برای خانه مطبوعات به وجود بیاید، عنوان کرد:خانه مطبوعات با برگزاری چند مراسم برای گرامیداشت روز خبرنگار نشان داد که دغدغه اولشان برگزاری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست صمیمانه رییس قوه مقننه با خبرنگاران قم برگزار شد

نشست صمیمانه رییس قوه مقننه با خبرنگاران قم برگزار شد