مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مرداد 1394 ساعت 16:302015-08-13بين الملل

نواخته شدن ناقوس برخی از کلیساها در اروپا در حمایت از مسیحیان شرق


منابع آگاه کلیسایی در لیون اعلام کردند ناقوس کلیسای جامع نوتردام پاریس و شمار زیادی از کلیساها در فرانسه شنبه در حمایت از مسیحیان شرق نواخته خواهد شد.

کلیسای لیون این طرح را که در شمار زیادی از کشورهای اروپایی اجرا می شود، پیشنهاد کرده است .

پنجشنبه، حدود 50 کلیسا در فرانسه قصد خود را برای شرکت در این عملیات که به ویژه فیلیپ بارباریان Philippe Barbarin اسقف اعظم لیون برای آن تبلیغ کرده است ، اعلام کردند.

ناتالیا ترویه Natalia Trouiller مسئول ارتباطات کلیسای لیون اعلام کرد اما این عملیات همچنین در حال پیدا کردن حامیان دیگری در خارج است زیرا دو قلمرو اسقفی در اسپانیا از جمله قلمرو اسقفی مادرید و نیز قلمرو اسقفی مونترال ، همه قلمروهای اسقفی بلژیک و همچنین قلمروهای اسقفی لوکزامبورگ و ژنو -لوزان- فریبورگ از قصد خود برای مشارکت در این عملیات خبردادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از پاریس ، باریاریان در ویدئویی که اوایل هفته در پایگاه اینترنتی قلمرو اسقفی لیون منتشر شد اعلام کرد : این ناقوس کلیساها در ظهر پانزدهم اوت ( 10 به وقت گرینویچ) ، در همه کلیساها و همه نمازخانه های کشور ما یادآوری زیبایی از دعا ، دوستی ، برادری و حمایت از همه جوامع برادرانی است که برای ما از قرن ها پیش عزیز بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواخته شدن ناقوس برخی از کلیساها در اروپا در حمایت از مسیحیان شرق

نواخته شدن ناقوس برخی از کلیساها در اروپا در حمایت از مسیحیان شرق