مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مرداد 1394 ساعت 21:402015-08-13فرهنگي

فیلمهای محبوب منتقدان مجله سینمایی 24 کدامها هستند؟


در جدول ستاره های منتقدان نشریه سینمایی 24 در شماره آخر این ماه نامه، از مجموعه 31 فیلمی که در پنج ماه اخیر اکران شده است، به ترتیب سه فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» ساخته صفی یزدانیان، - در جدول ستاره های منتقدان نشریه سینمایی 24 در شماره آخر این ماه نامه، از مجموعه 31 فیلمی که در پنج ماه اخیر اکران شده است، به ترتیب سه فیلم در دنیای تو ساعت چند است؟ ساخته صفی یزدانیان، بیشترین ستاره را دریافت کرد.

در جدول ستاره های منتقدان نشریه سینمایی 24 در شماره آخر این ماه نامه، از مجموعه 31 فیلمی که در پنج ماه اخیر اکران شده است، به ترتیب سه فیلم در دنیای تو ساعت چند است؟ ساخته صفی یزدانیان، اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر ساخته شهرام مکری و من دیه گو مارادونا هستم ساخته بهرام توکلی بیشترین ستاره ها را از منتقدان دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی گروه هنر و تجربه، به فیلم در دنیای تو ساعت چند است؟ که در رده اول این نظر سنجی قرار دارد، مهرزاد دانش و محسن آزرم چهار ستاره داده اند.

نیما حسنی نسب به این فیلم سه و نیم ستاره داده است و آرش خوش خو، یحیی نطنزی، سعید قطبی زاده، هوشنگ گلمکانی و مجید اسلامی به این فیلم سه ستاره داده اند و حسین معززی نیا نیز به این فیلم دو و نیم ستاره داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمهای محبوب منتقدان مجله سینمایی 24 کدامها هستند؟

فیلمهای محبوب منتقدان مجله سینمایی 24 کدامها هستند؟