مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مرداد 1394 ساعت 15:102015-08-16سياسي

رییس ستاد انتخابات کرمان: قانون مندی اصل ولایتمداری در توسعه سیاسی است


رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: برداشت ما از ولایتمداری در توسعه سیاسی و منشور همدلی و همزبانی، قانون مندی و رعایت قوانین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمان، حمید ذکاء اسدی عصر امروز در نشست مشترک هیئت نظارت و ستاد انتخابات استان کرمان با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: استاندار کرمان با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر مقام معظم رهبری با عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی همواره تاکید دارد، وجه مشترک همه گروه های سیاسی را در نظر بگیریم.

وی بیان داشت: همه گروه ها بر اصل ولایتمداری و توسعه همه جانبه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی متفق هستند و همه شعار آن را می دهند و امیدواریم در عمل هم اینگونه باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان ادامه داد: بر اساس قوانین در رابطه با فعالیت گروه های سیاسی با تدبیر استاندار کرمان جلساتی با گروه های مختلف برگزار شد.

ذکاء اسدی یادآور شد: آن طور که دیگران نقل می کنند در سال های اخیر برای نخستین بار است که بیشتر بزرگان گروه های مختلف سیاسی استان کرمان در کنار هم نشستند و منشور اخلاق انتخاباتی را تدوین کردند.

وی اضافه کرد: تدوین منشور اخلاق انتخاباتی استان کرمان در رابطه با موازین اخلاقی و پرداختن به عقلانیت سیاسی برای برگزاری انتخابات پیش رو بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات کرمان: قانون مندی اصل ولایتمداری در توسعه سیاسی است

رییس ستاد انتخابات کرمان: قانون مندی اصل ولایتمداری در توسعه سیاسی است