مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مرداد 1394 ساعت 18:202015-08-16سياسي

نخستین نشست مشترک ستاد انتخابات وهیئت نظارت بر انتخابات کرمان


نخستین نشست مشترک ستاد انتخابات و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان امروزبرگزارشد.

استاندارکرمان عصر امروز در این نشست با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو گفت باهمدلی و همزبانی انتخابات سالم، قانونی، آزاد و رقابتی در استان کرمان برگزار میشود و فعالان سیاسی که منشور همدلی انتخابات در استان کرمان را امضا کرده اند، اخلاق انتخاباتی را رعایت و دستگاه های نظارتی هم بر اساس قانون عمل می کنند.

علیرضا رزم حسینی با تاکید بر روش اعتدالی افزود اگر مستندات و گزارش هایی درباره تخلف فرمانداران و یا بخشداران در حوزه انتخابات به ما ارائه شود، حتما تذکر می دهیم و برخورد می کنیم.

استاندار کرمان با اشاره به ارتباطات نزدیک بین هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان خاطرنشان کرد: منشور اخلاق انتخاباتی استان کرمان برای کنار گذاشتن اختلافات و رعایت اخلاق تدوین شده و افرادی که فعال سیاسی بوده اند بر تدوین این منشور نظارت داشته اند.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان نیز گفت: خط کش ما قانون است و همه باید به قانون ملزم باشیم و آن را اجرا کنیم و نه اینکه قانون را به نفع خودمان یا با تفسیر شخصی بخواهیم.

توکلی افزود ما اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان خود را ملزم به اجرای قانون می دانیم و از آن تمکین می کنیم و ما به مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نشست مشترک ستاد انتخابات وهیئت نظارت بر انتخابات کرمان

نخستین نشست مشترک ستاد انتخابات وهیئت نظارت بر انتخابات کرمان