مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مرداد 1394 ساعت 10:262015-08-18فرهنگي

کتابی که باعث آشتی سیاسیون با طنز می شود


انتشار «کبریت کم خطر» باعث نوعی آشتی بین سیاسیون و اهل طنز می شود، چرا که به آن ها یادآوری می کند، در تمام این سال ها طنز منتشر شده و آسیبی برای کسی نداشته است و باعث می شود ترس سیاسیون از طنز بریزد.

- محمدحسین جعفریان گفت: انتشار کبریت کم خطر باعث نوعی آشتی بین سیاسیون و اهل طنز می شود، چرا که به آن ها یادآوری می کند، در تمام این سال ها طنز منتشر شده و آسیبی برای کسی نداشته است و باعث می شود ترس سیاسیون از طنز بریزد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، مراسم بازخوانی و گفت وگو درباره ی کتاب کبریت کم خطر با حضور نویسنده اثر و جمعی از نویسندگان و شاعران طنزپرداز کشور بعد از ظهر دوشنبه 26 مرداد ماه در فرهنگ سرای سرو برگزار شد.

سعید بیابانکی شاعر کشورمان که اجرای این برنامه را نیز بر عهده داشت، با اشاره به این که کتاب کبریت کم خطر برادر دوقلویی هم دارد که زودتر از آن در حوزه شعر منتشر شده است، اظهار کرد: کتاب قهوه قندپهلو مجموعه برگزیده ای از شعر طنز کشورمان که توسط امید مهدی نژاد گردآوری شده است را می توان به نوعی برادر کتاب کبریت کم خطر دانست.

وی ادامه داد: کتاب کبریت کم خطر هم چون قهوه قندپهلو با استقبال خوبی مواجه شده است و این دو اثر، از آثار پر فروش انتشارات سوره مهر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی که باعث آشتی سیاسیون با طنز می شود

کتابی که باعث آشتی سیاسیون با طنز می شود