مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مرداد 1394 ساعت 14:512015-08-21سياسي

لشگر کشی فرهنگی پهلوی برای نابودی مرزهای حیا و عفاف


دشمنان دین و اعتقادات مردم در زمان پهلوی دوم، با توافق گروه های چپ حزب توده، باستان گرایان، فراماسون ها ، غرب زدگان افراطی و به خصوص بهایی ها با ابزار فرهنگی هنری و تبلیغاتی تشویق به بی حجابی و ترویج فساد جنسی در جامعه نمودند.

- "، در اولین بخش از سلسله مقالات سیر تاریخی پوشش و حجاب در ایران، با عنوان "قیام و استقامت مردم علیه کشف حجاب رضاخانی"، شرح دادیم که فراماسونها، ضد اسلام ها و غرب گرایان پس از سفر رضاخان به ترکیه و دیدن شرایط آن کشور، به تقلید از آتاتورک ابتدا قانون کشف حجاب را به عنوان دستور شاه صادر کردند و پس از کشتار مسجد گوهر شاد، به زور سرنیزه حجاب و روسری از سر زنان برداشتند تا آنجا که بسیاری از زنان خانه نشین شدند.

در مواردی خانواده هایی که می توانستند به ساخت حمام در منازل خود اقدام کردند تا نیاز بانوان محجبه این خانواده ها برای خروج غیر ضرور از خانه تا حد ممکن مرتفع شود.

این جنگ با عقاید مردم تا شهریور 1320 ادامه داشت.

در دهه ی بیست و پس از روی کارامدن "محمد رضا پهلوی" به جای پدر در سال 1323، به درخواست علما و مراجع قانون کشف حجاب لغو گردید.

اما دشمنان دین و اعتقادات مردم این بار تغییر شیوه دادند و با توافق گروه های چپ حزب توده، باستان گرایان، فراماسون ها ، غرب زدگان افراطی و به خصوص بهایی ها که در دهه سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لشگر کشی فرهنگی پهلوی برای نابودی مرزهای حیا و عفاف

لشگر کشی فرهنگی پهلوی برای نابودی مرزهای حیا و عفاف