مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 شهریور 1394 ساعت 07:212015-08-24دانش

کوثر؛ دانشگاهی که از تشکل و کانون دانشجویی بهره مند نیست


در بحث شکل گیری تشکل های دانشجویی، هسته های اولیه هر تشکل به خود دانشجویان باز می گردد که به چه میزان برای تاسیس آن اراده داشته باشند؛ اما دانشگاه کوثر تا کنون درخواستی که مبنی بر تاسیس یک تشکل در چهارچوب آیین نامه تاسیس تشکل های دانشجویی باشد، - دریافت نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از بجنورد، چندی پیش گزارشی از سوی سرویس دانشگاهی یکی از خبرگزاری ها منتشر شد و به بررسی وضعیت تشکل های دانشجویی در دانشگاه های دولتی کشور پرداخت.

در این گزارش مقابل نام دانشگاه کوثر بجنورد قید شده بود که هیچ تشکل دانشجویی در آن فعالیت ندارد و همین موضوع باعث شد خبرنگار ما سراغ این دانشگاه تک جنسیتی برود و علت را جویا شود.

از سوی دانشجویان هیچ درخواستی دریافت نکرده ایم قربانی، رییس دانشگاه کوثر در توضیح این مسئله گفت: در بحث شکل گیری تشکل های دانشجویی هسته های اولیه هر تشکل به خود دانشجویان بازمی گردد که به چه میزان برای تأسیس آن اراده داشته باشند.

وی افزود: دانشگاه کوثر تا کنون درخواستی مبنی بر تاسیس یک تشکل در چهارچوب آیین نامه تاسیس تشکل های دانشجویی باشد، دریافت نکرده است.

قربانی ادامه داد: بنابراین اساساً رکود در تشکل های دانشجویی بیش از آنکه متوجه مسئولان دانشگاه باشد، متوجه دانشجویان است و دلیل را باید از خود آنان جوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوثر؛ دانشگاهی که از تشکل و کانون دانشجویی بهره مند نیست

کوثر؛ دانشگاهی که از تشکل و کانون دانشجویی بهره مند نیست