مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 شهریور 1394 ساعت 15:162015-08-24ورزشي

افتخاری دیگر در ورزش پیشوا هداوند عازم تورنمنت اوپن مسابقات کشتی کشور اندونزی شد


محمد مهدی هداوند عازم تورنمنت اوپن مسابقات کشتی کشور اندونزی شد.

- " از جنوب استان تهران، تیم منتخب کشتی آزاد و فرنگی نونهالان کشورمان در رده نونهالان از دهم شهریور ماه برای حضور در تورنمنت اوپن اندونزی، عازم این کشور می شوند.

محمد مهدی هداوند، کشتی گیر نونهال پیشوایی در وزن 59 کیلوگرم که پس از پشت سر گذاشتن حریفان خود در مسابقات کشوری از تیم استان تهران جواز ورود به اردوی تیم ملی را کسب کرده بود؛ نیز در این مسابقات تیم کشور عزیزمان را همراهی می کند و امیدواریم در این مسابقات که از 13 تا 16 شهریورماه در کشور اندونزی برگزاری می شود نیز خوش درخشیده و افتخاری دیگر را برای ورزش شهرستان پیشوا و استان تهران به ارمغان آورد.

سید مهدی طاهری مربی این ورزشکار ارزنده و با اخلاق شهرستان نیز به عنوان یکی از مربیان تیم ملی در اردوی یاسوج حضور فعالی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شهرستان پیشوا دارای استعدادهای نابی در رشته کشتی است که علی رغم پیگری های محسن خادمی سکاندار ورزش و سید محمدحسینی رییس هیئت کشتی متاسفانه تاکنون فاقد خانه کشتی و فضایی مناسب برای تمرین ورزشکاران است و با توجه به واگذاری قطعه زمینی مناسب توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر پیشوا؛ امیدواریم در آینده ای نزدیک با برنامه ریزی دقیق توسط مسئولان استانی؛ بودجه ای برای احداث خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخاری دیگر در ورزش پیشوا هداوند عازم تورنمنت اوپن مسابقات کشتی کشور اندونزی شد

افتخاری دیگر در ورزش پیشوا هداوند عازم تورنمنت اوپن مسابقات کشتی کشور اندونزی شد