مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 شهریور 1394 ساعت 18:412015-08-24دانش

ایران در تولید مقالات فیزیک رتبه 27 دنیا را دارا می باشد


در طی 10 سال اخیر ایران دارای رشد علمی بوده است، به نحوی که بیشترین مقالات فیزیک دنیا در ایران تولید شده که از این نظر ما در جهان رتبه بیست و هفتم را دار می باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" کافی؛ رییس دانشگاه فردوسی مشهد امروز در افتتاحیه کنفرانس فیزیک 94 ایران در تالار اجتماعات دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی مشهد، در جمع دانشجویان و اساتید در خصوص اهمیت رشته فیزیک گفت: ابزارسنجش و پشرفت در علم فیزیک به ما امکان درک سازوکار گیاهان را داده، و راه را برای دانشمندان در کشاورزی هموار نموده است.

علم فیزیک بر ارکان زندگی تاثیر می گذارد وی ضمن اشاره به این مطلب که علم فیزیک در ارکان زندگی انسان تاثیر گذار می باشد، افزود: علی رغم اهمیت این علم متاسفانه دانشجویانی که رشته فیزیک را برای تحصیل انتخاب می کنند روز به روز از رتبه های پایین تری برخوردار می شوند، که ما این را یک تهدید قلمداد می کنیم.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد بیان داشت: در سال های گذشته فقط به رشته های مهندسی بورسیه داده می شد، امسال دادن بورسیه را به تمام رشته ها تامین داده ایم.

سال گذشته 1260مقاله به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است در ادامه علیرضا مشفق؛ دبیر علمی این کنفرانس با اشاره به این مطلب که در سال جاری 1260 مقاله به این کنفرانس ارسال شد گفت: بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در تولید مقالات فیزیک رتبه 27 دنیا را دارا می باشد

ایران در تولید مقالات فیزیک رتبه 27 دنیا را دارا می باشد