مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 شهریور 1394 ساعت 08:112015-08-25دانش

نظرات خواندنی دانشگاهیان خراسان شمالی در مورد دانشگاه تک جنسیتی


 عضو هیات علمی دانشگاه «کوثر» بجنورد معتقد است که امروز یکی از مشکلات دانشگاه ها روابط ناسالم بین دختران و پسران است که باعث فاصله گرفتن دانشگاه از رسالت علمی آموزی خود شده است که .

-  عضو هیات علمی دانشگاه کوثر بجنورد معتقد است که امروز یکی از مشکلات دانشگاه ها روابط ناسالم بین دختران و پسران است که باعث فاصله گرفتن دانشگاه از رسالت علمی آموزی خود شده است که .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از بجنورد،" یک فراز از طرح هایی که در شورای اسلامی شدن دانشگاه ها بررسی می شود، این است که در هر استانی حداقل یک دانشگاه دخترانه راه اندازی شود تا هر دانشجوی دختری که بخواهد در دانشگاه تک جنسیتی تحصیل کند، به صورت داوطلبانه آن دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کند.

این طرح در استان خراسان شمالی اجرا شده است و هم اکنون نزدیک به چهار سال است که از تاسیس اولین دانشگاه تک جنسیتی استان یعنی کوثر می گذرد و طی سال تحصیلی آینده اولین فارغ التحصیلان آن وارد جامعه می شوند.

همچنین دانشکده هایی نظیر دخترانه انقلاب ، پسرانه دارالفنون و دو پردیس دخترانه و پسرانه دانشگاه فرهنگیان استان در فضای تفکیک شده مشغول به فعالیت هستند.

خبرنگار ما در این مطلب سراغ تعدادی از اساتید، مسئولین و دانشجویانی رفته است که در هر دو فضای دانشگاه مختلط و تک جنسیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرات خواندنی دانشگاهیان خراسان شمالی در مورد دانشگاه تک جنسیتی

نظرات خواندنی دانشگاهیان خراسان شمالی در مورد دانشگاه تک جنسیتی