مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 شهریور 1394 ساعت 10:412015-08-25دانش

مطالبه دانشجویان ارزشی تاسیس دانشگاه تک جنسیتی است


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تفکیک جنسیتی را مطالبه دانشجویان ارزشی دانست و تاکید کرد: دانشجویان ارزشی و بسیجی مطالبه جدی در ایجاد و تاسیس دانشگاه تک جنسیتی دارند و این نکته را مد نظر قرار داده اند که ایجاد این گونه دانشگاه ها موجبات رشد علمی این دانشجویان را به دنبال دارد.

- فرشته روح افزا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد،" در حاشیه دوره تشکیلاتی خط امام(ه) با اشاره به پایان این دوره گفت: دوره تشکیلاتی خط امام(ره) مخصوص مسئولان خواهر حوزه های بسیج دانشجویی سراسر کشور در اردوگاه امام رضا(ع) در مشهد برگزار شد.

وی افزود: این دوره با حضور بیش از 420 دانشجوی بسیجی در مشهد آغاز و با پرداختن به مسائل تشکیلاتی، آموزشی و سیاسی با برگزاری آزمون پایان دوره به کار خود پایان داد.

دانشجویان ارزشی باید در صحنه باشند معاون خواهران سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اهمیت در صحنه بودن دانشجویان بسیجی در صحنه های مهم انقلاب، بیان داشت: در این دوره تلاش داشتیم تا به خوبی برخی مسائل مهم حوزه زنان را با توجه به حضور مسئولان خواهران حوزه های بسیج دانشجویی کشور، آموزش دهیم.

روح افزا به مطالبات دانشجویان بسیجی از مسئولان کشور اشاره داشت و گفت: برگزاری چنین دوره هایی کمک می کند که دانشجوی بسیجی فارغ از محافظه کاری در مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه دانشجویان ارزشی تاسیس دانشگاه تک جنسیتی است

مطالبه دانشجویان ارزشی تاسیس دانشگاه تک جنسیتی است