مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 شهریور 1394 ساعت 13:112015-08-26ورزشي

داوران، مربیان، بازیکنان و رسانه ها همه پایشان گیر است


به نتیجه رسیدن نسبی پرونده فساد بالاترین مقام فوتبالی جهان، در خصوص نحوه واگذاری میزبانی جام جهانی به کشورهای آفریقای جنوبی، قطر و روسیه، منجر به استعفای بلاتر از ریاست فیفا شد.

- "، چند سالی است که بحث فساد و جلوگیری از وقوع آن، نه تنها در فوتبال بلکه در اغلب رشته های ورزشی کشور داغ و پرحرات است.

طوری بحث مبارزه با فساد آن هم اغلب به صورت شعاری بحث اول مدیران ورزشی شده است.

بحث هایی که بیشتر برای تبلیغات مدیریتی مدیران مطرح می شود تا اینکه بخواهد به صورت عملی جلوی آن گرفته شود چرا که اگر این چنین بود قطعا بعد از مدت ها کشمکش و صحبت درباره فساد، بحث مبارزه با آن باید به یک نتیجه مشخص می رسید.

کشمکش مبارزه با فساد بی شمار در فوتبال که در ماه های گذشته به کمیسیون اصل 90 مجلس کشیده است، این روزها در شرایط حساسی قرار دارد.

طبق اعلام رییس کمیسیون اصل 90 در برنامه گفتکوی ویژه خبری، در هفته جاری قرار است گزارش این کمیسیون به هیئت رییسه مجلس تحویل داده شود تا این موضوع در دستور کار مجلس قرار بگیرد تا شاید کلاف سردرگم فساد فوتبال ایران از طریق قوه مقننه به جایی برسد.

اگر چه تجریه ثابت کرده است که فساد در فوتبال مختص ایران نیست، اما شاید بزرگترین علت عدم به نتیجه رسیدن این بحث در کشور، عدم تعریف مشخص از فساد و متولی پیگیری آن در فوتبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوران، مربیان، بازیکنان و رسانه ها همه پایشان گیر است

داوران، مربیان، بازیکنان و رسانه ها همه پایشان گیر است