مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 شهریور 1394 ساعت 08:552015-08-27بين الملل

نیکلاس برنز:شکست توافق هسته ای، ایران را قویتر و آمریکا را ضعیف تر می کند


مقام سابق آمریکایی تاکید کرد شکست توافق هسته ای سبب قویتر شدن ایران و ضعیف تر شدن آمریکا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، نیکلاس برنز (Nicholas Burns) که در فاصله سالهای دو هزار و پنج تا دو هزار و هشت در دولت جرج بوش رییس جمهور سابق آمریکا، معاون وزیر امورخارجه آمریکا بود و هدایت مذاکرات هسته ای با ایران را برعهده داشت و در حال حاضر استاد دانشگاه هاروارد است در نشستی در دانشگاه ساوثرن مین(University of Southern Maine ) گفت: من در یک ماه گذشته چند مرتبه در جلسات استماع کنگره آمریکا شرکت کرده ام که برای بررسی توافق هسته ای وین بوده است.

نکته جالب توجه این است که جمهوری خواهان جلسه جدی برای بررسی توافق هسته ای وین برگزار نمی کنند و جلسات جدی ، نشستهایی است که دموکراتها برگزار می کنند.

این وضع ، نگران کننده است زیرا توافق هسته ای، مهمترین اتفاق در عرصه تصمیمات سیاسی است که در سالهای اخیر در آمریکا رخ می دهد.

اعضای کنگره آمریکا نیز خودشان اذعان دارند که تصمیم گیری درباره تایید یا رد توافق هسته ای وین، مهمترین تصمیم دوران فعالیت سیاسی آنها است.

اگر این مسئله تا این اندازه حائز اهمیت است و درنهایت به موضوع جنگ و صلح با ایران مربوط می شود، چرا در درون حزب جمهوری خواه درباره آن اصلا بحث نمی شود و فقط مواضعی در مخالفت با توافق ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکلاس برنز:شکست توافق هسته ای، ایران را قویتر و آمریکا را ضعیف تر می کند

نیکلاس برنز:شکست توافق هسته ای، ایران را قویتر و آمریکا را ضعیف تر می کند