مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 شهریور 1394 ساعت 10:502015-08-29پزشكي

فروش متادون در عطاری ها غیرقانونی است


نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از نبود نظارت در فروش متادون در کشور، گفت: این عدم نظارت تاجایی است که برخی عطاری ها نیز اقدام به فروش داروی متادون در کشور می کنند.

عبدالرحمان رستمیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری عملکرد کارگروه بررسی راهکارهای اجرایی در جهت کاهش تقاضا و مصرف مواد مخدر، افزود: در این کارگروه به ارزیابی وضعیت اعتیاد پرداخته می شود و بر این باور هستم که اگر برای رفع این معضل چاره اندیشی نشود کشور از جهت امنیت، اقتصاد و سلامت آسیب جدی خواهد دید.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بررسی وضعیت اعتیاد از اولویت های اصلی کشور به شمار می رود، ادامه داد: در نشست های کارگروه مسئولان وزارت کشور، بهزیستی و نیروی انتظامی حضور دارند و وضعیت موجود اعتیاد را مورد بررسی قرار داده تا در برنامه ششم توسعه نگاه ویژه ای به رفع این معضل شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه کارگروه به دنبال آن است تا در برنامه ششم توسعه تلاش شود که سالانه 5 درصد از اعتیاد کاهش یابد، تصریح کرد: در این زمینه باید تمهیدات ویژه ای اخذ شود تا بتوانیم به این هدف خود دست یابیم در این زمینه نقش آموزش و پرورش بسیار تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش متادون در عطاری ها غیرقانونی است

فروش متادون در عطاری ها غیرقانونی است