مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 شهریور 1394 ساعت 11:002015-08-31سياسي

روشنفکر نیستم و می گویم هم «ظریف» می خواهیم و هم «قاسم سلیمانی»


«خُشکم زد وقتی گفت «آخر من روشنفکر نیستم؛ اهل فکرم»! این را محمود دولت آباد گفت؛ بزرگترین- و دست کم- مشهورترین نویسنده روشنفکر(؟) زنده ی ایران امروز در برابر پرسش من که حرف هایش را در گفت وگو به عیار سنت روشنفکری(چپ/ایرانی) شگفت انگیز خواندم.

- شماره جدید ماه نامه مهرنامه به سردبیری محمد قوچانی گفت وگویی با محمود دولت آبادی در دل خود دارد که به تیتر یک جلد این ماهنامه هم بدل شده است.

تصویری از محمود دولت آبادی روی جلد با بخشی از حرف های او که در آن اعلام کرده هم ظریف می خواهیم و هم قاسم سلیمانی ! اظهار نظری صریح و شفاف که او در مصاحبه خود هم خواسته با همین شفافیت آن را چاپ کنند که یعنی ابایی از گفتن این حرف ندارم ودر برابر انتقادهای مخالفان هم می ایستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دست اندرکاران ماه نامه مهرنامه برای بخشی از پرونده بیهقی به سراغ محمود دولت آبادی رفتند و با او از بیهقی و فردوسی، فروغی و تقی آرانی، مصدق و قوام حرف زدند تا سرانجام صحبت به اینجا کشیده شد که دولت آبادی به صراحت اعلام کرد که هم به محمد جواد ظریف و سبک و سیاقش در سیاست ورزی اعتقاد و دارد و هم به قاسم سلیمانی! گفته ای که بنا به گفته محمد قوچانی اگر تاکید دولت آبادی مبنی بر به همین روشنی هم این حرف را چاپ کنید نبود خودش هم در چاپ آن تردید داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنفکر نیستم و می گویم هم «ظریف» می خواهیم و هم «قاسم سلیمانی»

روشنفکر نیستم و می گویم هم «ظریف» می خواهیم و هم «قاسم سلیمانی»