مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 شهریور 1394 ساعت 18:052015-09-01بين الملل

رای کنگره به توافق مهمترین تصمیم گیری پس از جنگ عراق


قائم مقام سابق وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد در حالی که کنگره پس از روز کارگر فعالیت عادی خود را از سر خواهد گرفت، رای به توافق هسته ای ایران مهمترین تصمیم گیری نمایندگان کنگره از زمانی است که برای جنگ در عراق در سال 2003 میلادی تصمیم گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیکلاس برنز قائم مقام سابق وزارت خارجه آمریکا در مطلبی در روزنامه نیویورک تایمز نوشت: در حالی که جمهوریخواهان در ماه جولای تسلط زیادی بر مناظرات و بحث های مربوط به توافق هسته ای ایران داشتند ولی دموکرات ها در هفته های اخیر توانسته اند در هر دو مجلس سنا و کنگره به پیشرفت های خوبی دست پیدا کنند.

برنز در ادامه افزود: من در 4 نشست کمیته کنگره به نفع توافقنامه شهادت دادم، و شخصا با بسیاری از نمایندگان در ماه های جولای و اوت صحبت کرده ام.

اکنون به نظر می رسد که رییس جمهور آمریکا تقریبا آرای کافی برای ناکام گذاشتن کنگره را در اختیار دارد.

در حالی که مخاطرات سیاسی رو به افزایش است، ما این حق را داریم که نسبت به مناظره و بحث های واقعی تر و هوشمندانه تر امیدوار باشیم.

این مساله مهم خواهد بود چرا که جنگ و صلح بر قدرت آمریکا در خاورمیانه برای نسل آتی تاثیر گذار خواهد بود و رای به توافق هسته ای تنها مسئله ای مربوط به 301 نماینده جمهوریخواه در سنا و مجلس نمایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای کنگره به توافق مهمترین تصمیم گیری پس از جنگ عراق

رای کنگره به توافق مهمترین تصمیم گیری پس از جنگ عراق