مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 19:312015-09-02اقتصادي

50 میلیارد تومان کمک بلاعوض به تشکل های عشایری پرداخت می شود


رییس سازمان امور عشایر ایران از پرداخت 50 میلیارد تومان کمک بلاعوض به تشکل های عشایری خبر داد و گفت: مشکلات عشایر با واگذاری امور به مردم حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، کرمعلی قندالی عصر امروز در شورای عشایری استان همدان با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت عشایر در کشور و استان ها استفاده شود، اظهار داشت: روال توسعه هر جامعه، جامع نگری بوده و بخشی نگری به آن آسیب می زند که از این رو باید ایران را با تمام ایرانیان در نظر گرفت.

وی با اشاره به اینکه گسستن پیوند بین شهر، روستا و عشایر سبب ایجاد بحران در کشور می شود، افزود: یکپارچگی در کشور سبب ایجاد تعاملات در کشور شده و موجب می شود تا به توسعه پایدار دست پیدا کنیم.

قندالی با اعلام اینکه شورای عشایری براساس مصوبه ای در سال 1359 راه اندازی شد، تصریح کرد: در ابتدای انقلاب که کشور با مسائل مختلف و متعددی درگیر بود تصویب شورای عالی عشایری در دستور کار قرار گرفت و این موضوع نشان از اهمیت شورای عالی عشایری دارد.

وی با بیان اینکه تصویب این شورا کار بزرگی بوده و ظرفیت فوق العاده ای به دست ما رسیده است، عنوان کرد: اما به اندازه عمر این مصوبه به آن کم توجهی و کم لطفی شده است که البته باید به این نکته نیز توجه داشت که در برخی شهرها شورای عشایری جایگاه ویژه ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 میلیارد تومان کمک بلاعوض به تشکل های عشایری پرداخت می شود

50 میلیارد تومان کمک بلاعوض به تشکل های عشایری پرداخت می شود