مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 09:502015-09-04اقتصادي

امروز سه نمایشگاه بین المللی اغاز بکار می کند


امروز سه نمایشگاه بین المللی تخصصی اقتصادی در در محل نمایشگاههای بین المللی تهران اغاز بکار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛سومین نمایشگاه پوشاک ایران برای نخستین بار به صورت بین المللی برگزار می شود.

در این نمایشگاه ؛ ده ها شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی، برترین تولیدات پوشاک، شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه در قالب طرح ها و رنگ های گوناگون و همچنین دستگاهها و تجهیزات تولید پوشاک و نوین ترین طرح ها و مدل های طراحی و تولید پوشاک را از فردا تا 16 شهریور به مدت چهار روز در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

تا پیش از این نمایشگاه پوشاک بصورت تخصصی و داخلی برگزار می شد اما طی جلسات مشترکی ، مصوب شد که از این پس نمایشگاه پوشاک ایران بصورت بین المللی و با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار شود البته بر اساس مصوبه این جلسه، هر ساله 70 درصد از فضای نمایشگاهی در اختیار شرکت های داخلی و 30 درصد باقی مانده برای شرکت های خارجی اختصاص خواهد یافت.

همچنین بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی باحضور شرکت های خارجی و واحد های تولیدی صنعت نساجی ایران از فردا در تهران برگزار می شود.

در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی ایران که بزرگترین نمایشگاه صنعت نساجی خاورمیانه محسوب می شود،بیش از 340 شرکت داخلی و خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز سه نمایشگاه بین المللی اغاز بکار می کند

امروز سه نمایشگاه بین المللی اغاز بکار می کند