مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 شهریور 1394 ساعت 15:112015-09-04سياسي

حل مشکلات مردم دغدغه مسئولان نظام باشد


حل مشکلات مردم دغدغه اصلی مسئولان نظام جمهوری اسلامی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا حسینی امام جمعه موقت شهرستان رودبارجنوب در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: در دین مبین اسلام تاکید بر آن شده است این که مومنین باید به امور دیگر مسلمانان نیز توجه کنند برای رفع حل مشکلات برداران دینی خود گام بر دارد کسی که به امور مردم بپردازد و گره از مشکلات کسی بر دارد و به دیگران بها دهد چه کسانی ،چه قدمی باشد در قیامت همنشین پیامبر ،اولیاء الهی،شهدا ،صالحین خواهد بود.

امام جمعه رودبارجنوب افزود: انسان در زندگی نباید فقط به فکر خودش باشد و فقط به فکر حل مشکلات خودش، و انسان مسئولیت های در برابر جامعه و افراد دارند.

حل مشکلات و رفع گرفتاری از مردم برای و مصائب مومنین را برطرف کند یکی از وظائف شرعی و دینی همه مومنین است و باید به این امر مهم ارزش بدهیم.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه در ایام حج هستیم بعضی از افراد چندین بار به حج تمتع یا حج عمره می روند و به فکر سایر مومنین نیستند.

حسینی به 25 ذی القعده روز دحو الارض اشاره ودر بیان فوائد این روز گفت: همین بس که کسی که در این روز روزه بگیرد و شبش رابه عبادت بایستد مثل این است که هفتاد سال عبادت را دارد روز دحو الارض که برابربا میلاد حضرت ابراهیم خلیل و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات مردم دغدغه مسئولان نظام باشد

حل مشکلات مردم دغدغه مسئولان نظام باشد