مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 14:012015-09-05سياسي

مجمع ملی جوانان در مشهد تا دو ماه آینده راه اندازی می شود


رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد از تشکیل مجمع ملی جوانان در مشهد تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: تشکیل این مجمع نتیجه حضور معاونان گروه مشاوران جوان در اجلاس جوانان مراکز استان های کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، هادی قاسم پور اظهار داشت: پس از تصمیم گیری و جمع بندی تجارب مختلف در حوزه جوانان و ارایه مدل توسط خانه شهریاران تهران و گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در اجلاس جوانان مراکز استان های کشور، مقرر شد مجمع ملی جوانان تا دو ماه آینده در مشهد تشکیل شود.

وی به برگزاری جلسه ای در حاشیه این اجلاس با حضور ریاست شورای عالی استان ها اشاره کرد و افزود: به پیشنهاد گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، گروه مشاوران جوان شورای عالی استان ها تعریف و مقرر شد در برخی سفرهای استانی شورای شهرستان ها، نماینده گروه نیز جهت معرفی و ارایه مدل گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد حضور یابد.

رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در ادامه بیان کرد: طرح تشکیل گروه مشاوران جوان در شهرداری ها، توسط شورای شهرستان مشهد آماده سازی و پس از بررسی آن در شورای عالی استان، به کمیسیون فرهنگی، برنامه و بودجه مجلس جهت ابلاغ و تصویب ارایه می گردد، تا به صورت قانونی و رسمی گروه مشاوران جوان در شهرداری های کشور شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع ملی جوانان در مشهد تا دو ماه آینده راه اندازی می شود

مجمع ملی جوانان در مشهد تا دو ماه آینده راه اندازی می شود