مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 شهریور 1394 ساعت 16:462015-09-05سياسي

نامه عفت مرعشی به سخنگوی قوه قضاییه


«گویا عذاب وجدان به خاطر ستمی که بر مهدی رفته شما را راحت نمی گذارد که با جواب سوال های معلوم الحال خودتان را تسکین می فرمایید.

» - همسر و بیت اکبر هاشمی رفسنجانی در نامه های جداگانه ای به محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه به سخنان اخیر وی درباره مهدی هاشمی پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو همسر و بیت اکبر هاشمی رفسنجانی در نامه های جداگانه ای به محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه به سخنان اخیر وی درباره مهدی هاشمی پاسخ دادند.

متن کامل نامه مادر مهدی و همسر هاشمی رفسنجانی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب محسنی اژه ای گویا عذاب وجدان به خاطر ستمی که بر مهدی رفته شما را راحت نمی گذارد که با جواب سوال های معلوم الحال خودتان را تسکین می فرمایید.

گوشه ای سؤالات فراوان از جریان به اصطلاح دادگاه مهدی را برایتان می فرستم اگر جواب دادید، سؤالات مهمتر را می فرستم شاید شفای دردتان باشد.

عفت مرعشی 10/6/94 بنا بر همین گزارش، متن کامل نامه "بیت آیت الله هاشمی" نیز بدین شرح است: بسم الله العالم العادل پس از شدت گرفتن تهمت ها و دروغ ها در سالیان اخیر، مهدی تصمیم به بازگشت گرفت.

او معتقد بود که تیر کینه توزی های سیاسی دیر یا زود بر او خواهد نشست و ما می دانستیم که مهدی، مدت هاست به بزرگترین هدف برای ضربه به پدر تبدیل شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه عفت مرعشی به سخنگوی قوه قضاییه

نامه عفت مرعشی به سخنگوی قوه قضاییه