مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 شهریور 1394 ساعت 10:162015-09-06سياسي

بازار بازی های رایانه ای در شهرستان ها به حال خود رها شده است


رییس ستاد مبارزه با بازی های غیرمجاز بنیاد ملی بازی های رایانه ای با اشاره به آغاز عملیات پاک سازی شهرستان ها از بازی های رایانه ای غیرمجاز، - "، اظهار کرد: پس از تشکیل ستاد مبارزه با بازی های رایانه ای غیرمجاز در 24 مرکز استان ، این عملیات به صورت آزمایشی در شهرستان های رشت، ارومیه، اهواز و یزد انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این ستادها از چهار عضو دائمی شامل نماینده های وزرات ارشاد مرکز استان، مرجع قضایی، پلیس امنیت اخلاقی و نماینده نظارت بر اماکن عمومی ناجا تشکیل شده است، افزود: در چهار عملیات آموزشی بیش از 45 هزار بازی غیرمجاز از شهرستان های رشت پنج هزار و 260 بازی از 7 واحد توزیع، ارومیه سه هزار و 677 بازی از 7 واحد توزیع، اهواز 26 هزار و 830بازی از 4 واحد توزیع و یزد ده هزار و 828 بازی از 5 واحد توزیع کشف و ضبط شد.

رییس ستاد مبارزه با بازی های غیرمجاز بنیاد ملی بازی های رایانه ای همچنین گفت: در شهرستان یزد طی پنج سال گذشته این نخستین اقدام برای جمع آوری بازی های غیرمجاز رایانه ای بود و در این شهرستان ها بازی ها به صورت آشکارا در پشت ویترین موجود بود در حالیکه این مورد در تهران دیگر مشاهده نمی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در 24 استان کشور ستاد مذکور فعال است و عملیات پاکسازی مراکز توزیع بازی ها همچنان ادامه دارد تا به بازاری یکپار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار بازی های رایانه ای در شهرستان ها به حال خود رها شده است

بازار بازی های رایانه ای در شهرستان ها به حال خود رها شده است