مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 شهریور 1394 ساعت 12:362015-09-06سياسي

به زودی صورت می گیرد تشکیل مجمع ملی جوانان در مشهد


مشاور شهردار و رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد از تشکیل مجمع ملی جوانان در مشهد تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: تشکیل این مجمع نتیجه حضور معاونان گروه مشاوران جوان در اجلاس جوانان مراکز استان های کشور بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، هادی قاسم پور از تشکیل مجمع ملی جوانان در مشهد تا دو ماه آینده خبر داد و اظهار کرد: پس از تصمیم گیری و جمع بندی تجارب مختلف در حوزه جوانان و ارایه مدل توسط خانه شهریاران تهران و گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در اجلاس جوانان مراکز استان های کشور، مقرر شد مجمع ملی جوانان تا دوماه آینده در مشهد تشکیل شود.

وی به برگزاری جلسه ای در حاشیه این اجلاس با حضور ریاست شورای عالی استان ها اشاره کرد و افزود: به پیشنهاد گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، گروه مشاوران جوان شورای عالی استان ها تعریف و مقرر شد در برخی سفرهای استانی شورای شهرستان ها، نماینده گروه نیز برای معرفی و ارائه مدل گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد حضور یابد.

مشاور شهردار در امور جوانان بیان کرد: طرح تشکیل گروه مشاوران جوان در شهرداری ها، توسط شورای شهرستان مشهد آماده سازی و پس از بررسی آن در شورای عالی استان، به کمیسیون فرهنگی، برنامه و بودجه مجلس برای ابلاغ و تصویب ارائه می شود، تا به صورت قانونی و رسمی گروه مشاوران جوان در شهرداری های کشور شکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی صورت می گیرد تشکیل مجمع ملی جوانان در مشهد

به زودی صورت می گیرد تشکیل مجمع ملی جوانان در مشهد