مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 شهریور 1394 ساعت 02:302015-09-06فناوري

خط قرمزهای استفاده از تلفن هوشمند


نکاتی که کاربران در استفاده از گوشی های هوشمند باید رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان ، گوشی های هوشمند این روزها برای هر فرد، یکی از مهمترین و ارزشمندترین ابزارها تلقی می شوند و در نتیجه هر گونه آسیب رسیدن به آنها می تواند خسارت های مادی و به ویژه معنوی زیادی داشته باشد؛ لذا توصیه ما به شما این است که این عدم انجام این کارها با گوشی هوشمند خود را همواره مد نظر داشته باشید.

و تا حد ممکن از انجام کارهای زیر در مورد گوشی هوشمند خود خودداری کنید.

1- خاموش نکردن گوشیبرای جلوگیری از استهلاک شدید گوشی هوشمند به ویژه در خصوص باتری آن باید حداقل هر یک هفته یک بار آن را خاموش کنید، زیرا روشن بودن گوشی به شکل مداوم منجر به تحت فشار بودن شدید باتری خواهد شد.

در نتیجه بهتر است، به جای کوک کردن ساعت گوشی هوشمند خود، یک ساعت زنگ دار بخرید و در طول شب و هنگام خواب به هوشمند خود استراحت دهید.

2- روشن گذاشتن WiFi و بلوتوث به شکل مداومهنگامی که بدون هیچ استفاده موردی، WiFi یا بلوتوث یا هر دو آنها در گوشی هوشمند فعال و روشن باشد، عملا انرژی گوشی به شکلی بی مورد هدر می رود.

متأسفانه اغلب کاربران حتی در زمانی که خارج از منزل یا محل کار هستند و عملا به اینترنت دسترسی ندارند WiFi گوشی خود را روشن می گذارند که مصرف باتری را به شدت افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمزهای استفاده از تلفن هوشمند

خط قرمزهای استفاده از تلفن هوشمند