مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 شهریور 1394 ساعت 08:412015-09-07پزشكي

فارس گزارش می دهد زندگی دردناک مادر و دختر سرطانی در زیر زمین نمناک+عکس


مادر بیماری پوستی لاعلاج و دخترش سرطان ریه دارد که تنها سهم شان از زندگی، بودن در زیر زمینی نمناک است.

در این بین برای تهیه دارو، اجاره و غذای خود در مضیغه هستند و نهادی نیست تا از آنها حمایت کند! - "، در همین نزدیکی های و بیخ گوش شهرمان، مادر و دختری زندگی می کنند که روزهای سختی را به دلیل فقر و نداری می گذرانند.

روزگاری که علاوه بر نداری و فقر، بیماری هم به آن اضافه شده است و مادر از بیماری پوستی لاعلاج و دختر از سرطان ریه رنج می برنند.

مادر 58 ساله به همراه دختر 37 ساله اش در یک زیرزمین 12 متری نمناک و تاریک در یکی از خیابان های شهرستان رباط کریم روزگار خود را سپری می کنند اما هیچگاه نا شکری نکرده اند! مادر دیگر توان راه رفتن ندارد و در بستر بیماری افتاده است و هزینه های درمانی وی بسیار بالا رفته و روز به روز بدتر می شود، این جملات را طاهره (دختر) این مادر می گوید و ادامه می دهد: هیچ کسی را نداریم کمک مان کند.

  وی می گوید: ما یک خانواده 6 نفر به همراه پدر و مادر بودیم که حدود 5 سال قبل پدرم که یک کارگر ساده بود، فوت کرد و هزینه های زندگی بر دوش من و مادرم افتاد.

طاهره تصریح می کند: مادرم آن زمان توانایی کار کردن را داشت و من به همراه وی به خانه های مردم می رفتیم و کارهای منزل آنها را انجام می دادیم و در قبال آنها پول می گرفتیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد زندگی دردناک مادر و دختر سرطانی در زیر زمین نمناک+عکس

فارس گزارش می دهد زندگی دردناک مادر و دختر سرطانی در زیر زمین نمناک+عکس