مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 شهریور 1394 ساعت 10:512015-09-08بين الملل

گزارش ویژه یک روزنامه کویتی هیچ توافقی میان ایران و آمریکا بر سر سوریه نشده است


یک منبع ایرانی با رد هرگونه توافق با آمریکا بر سر موضوع سوریه، شایعات اختلاف تهران و مسکو در این خصوص را شیطنت رسانه ای دانست و گفت: هماهنگی افزایش هم یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل کویت، با اشاره به شایعاتی که برخی رسانه های عربی و غربی در مورد توافق ایران و امریکا برای عبور از بشار اسد انجام داده اند؛ این گونه شایعات را بی اساس و دور از واقعیت خواند.

این روزنامه در این گزارش به نقل از این منبع ایرانی که هویت آن را فاش نکرد نوشت: تهران سیاست ترسیم شده خود را دنبال می کند؛ بشار اسد، سوپاپ اطمینان جبهه مدافع از اسلام اعتدالی است؛ کسی که با تکفیری ها در حال جنگ است و در مقابل جنگ منطقه ای و بین المللی که علیه کشورش تحمیل شده، ایستاده و این جنگ برای تخریب سوریه و رویارویی حقیقی جریان مقاومت و سازش است.

این منبع ایرانی همچنین به شایعه اختلاف بین ایران و روسیه که رسانه های جریان سعودی این روزها آن را مکرر تبلیغ می شود نیز پاسخ داد و گفت: هیچ گونه اختلافی بین ایران و روسیه حول سرنوشت بشار اسد وجود ندارد، کسی که حضورش برای دو کشور لازم و ضروری است؛ مخصوصا برای مقابل تهدیدات گروه های مسلح چون داعش و جبهه النصره.

وی در این باره توضیح داد: هرگونه عبور از بشار اسد، باعث تقویت افراطی گری و تروریسم خواهد شد و آن را به نزدیکی مرزهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ویژه یک روزنامه کویتی هیچ توافقی میان ایران و آمریکا بر سر سوریه نشده است

گزارش ویژه یک روزنامه کویتی هیچ توافقی میان ایران و آمریکا بر سر سوریه نشده است